torstai 29. elokuuta 2013

Epäonnea psykologiassa... no ei oikeastaan...

Olin tyytyväisenä ja motivoituneena lukemassa sosiaalipsykologian tenttiini, kun vilkaisin uusien numeroiden toivossa suoritustietojani. Olin saanut parin viikon takaisesta motivaatiopsykologian tentistä numeroksi 4. Petyin kovasti. Olin salaa mielessäni toivonut saavani 5, koska mielestäni tentti meni todella hyvin. Eihän nelosessa nyt mitään valittamista ole, mutta into lukea seuraavaan tentiin lopahti siinä. Tässäpä klassinen motivaatipsykologian esimerkki... No, päätin tulla päivittämään blogiani, josko se hieman parantaisi mielialaani. Yleensä ristipistot on se juttu, joka saa minut aina hyvälle tuulelle. Varmaan siksi minulla on niitä  30-40. Olen monesti jutellut asiasta hieman huolestuneena ystävilleni, mutta aina olemme tulleet tulokseen, että ristipistot ovat varsin hyvä addiktio muihin verrattuna :) sen jälkeen olen taas tyytyväinen ja menen hipelöimään aloittamattomia ristipistopakettejani tuntematta pienintäkään omantunnon pistoa. Suurin osa kavereistani taitaa olla pahimmanlaatuisia addiktion mahdollistajia... Hyvä niin.
Lisään taas kuvat molemmista aktiivisen työskentelyn alla olevista töistä. Ihan kivasti ovat edenneet.
Tosin oikean käteni keskisormi teki eilen tenän liiallisen pistoilun takia. Siihen tuli pieni haava. Nyt se on jo parantunut, joten voin huoletta jatkaa pistoilua taas tänään. Ymmärrän, että ristipistojen teon myötä syntynyt haava voi monen mielestä kuulostaa varsin järjettömältä, mutta selitettäköön nyt, että sormenpääni ovat muutenkin kovan rasituksen alaisina, koska sairastan 1 tyypin diabetesta. Verensokerin mittailut, you know.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti